Pamiętaj:
- Telefon zaufania jest dla osób potrzebujących pomocy.
- Pracują w nim specjaliści, którzy starają się pomóc rozwiązać problem, ale też są po to by wysłuchać, towarzyszyć danej osobie.
- Pamiętaj! W Telefonie Zaufania jesteś anonimowy - nie musisz mówić nam, jak się nazywasz i skąd dzwonisz.
116 111 – Telefon Zaufania Dla Dzieci i Młodzieży Pomoc dla dzieci i młodzieży. Masz problem? Czujesz smutek, złość, bezsilność? Skontaktuj się z nami. Szukasz odpowiedzi na pytania związane z trudnościami młodych osób czy obecną sytuacją w kraju?
|
Czynne 24h/7 od poniedziałku do niedzieli od 8.00 - 8.00 Pomoc świadczona
|
strona internetowa www.116111.pl telefon 116 111 e-mail: https://116111.pl/napisz |
||
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że ogólnopolska infolinia dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów POMAGAMY (800 800 605) od 1 listopada br. została zastąpiona telefonem zaufania Rzecznika Praw Dziecka.
Nowy bezpłatny numer, pod którym dzieci i młodzież mogą otrzymać wsparcie psychologiczne, to 800 12 12 12.
|
Telefon i czat internetowy są czynne przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Czat nie wymaga logowania oraz instalowania żadnej aplikacji. Połączenia telefonicznie nadal pozostają bezpłatne, a rozmówcy będą mieli zapewnioną dyskrecję i anonimowość.
|
strona internetowa: https://brpd.gov.pl/dzieciecy-telefon-zaufania-rzecznika.../. telefon: 800 12 12 12 |
Źródło grafiki: https://liniawsparcia.pl/